» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. معرفی کتاب

 

کتاب قانون جذب

نویسنده مایکل لوسیر – ترجمه نفیسه معتکف

قانون جذب یکی از متدهایی است که در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و همواره بر این اصل تاکید دارد که به هر چیزی که توجه و خواسته خود را معطوف کنید، آنرا در دنیای بیرون ملاقات خواهید کرد. پس از اینکه فیلم راز به بررسی ابعاد موفقیت و نحوه نگرش به اهداف را مطرح کرد، نویسنده هایی مانند راندا برن و لوسیر کتاب های مفیدی را منتشر کردند.

کتاب قانون جذب

در این کتاب به ابعاد مختلف قانون جذب پرداخته شده است که با انجام آنان می توانید خواسته های خود را مشخص کنید و پیام روشنی به کائنات ارسال کنید. او افراد بی هدف را مانند کشتی هایی میداند که نمی دانند به کجا بروند. راز افراد موفق دانستن اهداف و متمرکز شدن بر خواسته است.

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاولشین

فلورانس اسکاولشین نقاش و نویسنده مشهور آمریکایی است که با زبانی ساده، طنز و صمیمی به اصول اصلی تغییرات فردی میپردازد. او در واقع چکیده 4 کتاب خود را در یک اثر گنجانده است. این کتاب از نضر پیکان است و مترجم آن خانم گیتی خوشدل است.

او در بخشی از کتاب میگوید: اکثر مردم زندگی را پیکار می انگارند اما زندگی پیکار نیست بلکه بازی است. اما بدانید بدون آگاهی از قانون معنویت نمیتوان در این بازی برنده شد. عیسی مسیح آموخت که زندگی بازی بزرگ داد و ستد است زیرا آنچه آدمی بکارد، همان را درو خواهد کرد.

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 1 دی 1399 | 8:49 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.